آخرین مطالب ارسالی
Last Posts
آهنگ های ویژه
Best Posts
کاشت مو
بهترین سایت کاشت مو با کمترین قیمت
کلینیک زیبایی
۵ نکته مهم ویدیو مارکتینگ برای رشد کسب و کار و افزایش فروش شما

نفوذ ویدیو غیرقابل چشم‌پوشی است. امروزه ویدیو مارکتینگ با بیشترین ضریب نفوذ در دیجیتال مارکتینگ  مطرح می‌گردد. هزینه‌های ویدیو مارکتینگ و تبلیغات ویدیویی، بسیار مناسب است و مقرون به صرفه است. راهکارهای بسیاری وجود دارد تا کسب‌وکارها بتوانند بواسطه ویدیو مارکتینگ روی رشد خود تاثیر مثبت بگذارند.

در این مقاله من ۵ نکته مهم ویدیو مارکتینگ برای رشد کسب و کار شما که در زیرشاخه بازاریابی ویدیویی قرار می‌گیرند ارائه دادم.

ویدیو مارکتینگ
ویدیو مارکتینگ

۵ نکته مهم ویدیو مارکتینگ برای رشد کسب و کار

 

۱- قرار دادن ویدیو در صفحه فرود

تحقیقات و بررسی‌ها روی صفحات فرود مختلف، نشان داده که میزان نرخ تبدیل صفحات فرودی که در آنها ویدیو به کار رفته، حدود ۸۰٪ بیشتر از صفحات فرودی است که حاوی متن و تصاویر هستند. از طرفی میزان Time-on-Site صفحه فرود را افزایش می‌دهد که یکی از کمیت‌های مهم سنجش موفقیت صفحه فرود به حساب می‌آید. از طرفی بسته به هدف صفحه فرودتان، ویدیو به شما این امکان را می‌دهد که در  زمان کم‌تری، کلی محتوا را به مخاطب خود انتقال دهید.

مقاله مرتبط » بهینه‌سازی سایت برای افزایش فروش

۲- جذب بیشتر مخاطبان دارای موبایل

در حال حاضر ۵۰٪ افرادی که با اینترنت سر و کار دارند، از طریق موبایل‌ها به وب‌گردی و جستجو می‌پردازند. بازدید از محتواهای نوشتاری و عکس‌دار بواسطه موبایل‌ها با کمی محدودیت همراه است و افراد ترجیح می‌دهند که محتوای مورد نظرشان را در قالب ویدیو تماشا کنند. از طرفی، ویدیوها به شما این امکان را می‌دهند که حجم بسیاری از محتوا را یک جا به مخاطب خود ارائه دهید.

سرویس تبلیغات ویدیویی ای‌نتورک به آگهی‎دهندگان این امکان را می‎دهد تا بتوانند تبلیغات ویدیویی خود را در اپلیکیشن‎های گوشی‎های هوشمند نمایش دهند. کسب‌وکارها می‌توانند از این سرویس به منظور برندسازی و همچنین افزایش آگاهی در مورد محصولات و خدمات خود بهره ببرند.

۳- محصولات تولیدی خود را کاربردی نمایش دهید

نوشتار و تصاویر نمی‌توانند به اندازه ویدیوها، در جذب مخاطب برای فروش یک محصول به کسب‌وکارها کمک کنند. شما می‌توانید با ساختن ویدیوهایی از محصولات تولید شده کسب‌وکار خود، در کنار نشان دادن آن و کاربردش، مخاطب را مستقیما هدفگیری کرده و او را تشویق کنید که محصول تبلیغ‌شده را خریداری کند. همچنین ایده خوبی است در تبلیغات ویدیویی خود از یک CTA (call to action) استفاده کنید. می‌توانید از یک url یا #هشتگ یا برچسب ساده برای این مورد در نظر بگیرید. این امر موجب افزایش برندینگ و همینطور تاثیرگذار در بحث فروش شما باشد.

top-reasons-why-you-need-video-marketing

آماری جالب!

۴- افزایش تعامل با کاربران

برای مثال می‌توانید یک جلسه سوال و جواب ویدیویی (Q&A) به صورت آنلاین انجام دهید و اطلاعات مورد نظر مخاطبان کسب‌وکارتان را، مستقمیا به آنها انتقال دهید. وبینارها از مواردی هستند که سبب افزایش تعامل مخاطب می‌شوند و کاملا یک راهکار بازاریابی ویدیویی به حساب می‌آیند.

۵- درگیر کردن مخاطبان با تیزرهای کوتاه

ممکن است که مشتریان قبلی کسب‌وکارتان، شما را فراموش کنند و به همین دلیل لازم است که همواره خود را به آنها یادآوری کنید و ویدیو مارکتینگ از مواردی است که می‌تواند در مسیر معرفی محصولات جدید، به کسب‌وکار شما کمک کند. از محصولات جدید خود، تیزرهای کوتاه با کیفیت بسازید و آن را در هر جایی که امکان دارد، منتشر کنید.

حرف آخر در ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی

همیشه به یاد داشته باشید که باید به واسطه ویدیو، میزان تعامل را با کاربران خود افزایش دهید. در ویدیو کارکتینگ، کیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در بازاریابی ویدیویی هزینه‌های تبلیغات ویدیویی، مقرون به صرفه است.

کابردی

امتیلز این مقاله

امتیاز کاربران: هنوز امتیازی ثبت نشده!
 ارسال در حدود 1 هفته قبل  ادامه مطلب »